Tukijärjestelmästämme

Tuotetakuu

Ohjelmien hankinnan yhteydessä myönnämme myymällemme ohjelmistolle ohjelmointivirheiden varalta 12 kuukauden takuun. Takuuaikana havaittujen ohjelmavirheiden korjaukset toimitetaan tällöin veloituksetta. Takuu ei korvaa asiakkaalle tietojen menetyksen tai virheellisyyden johdosta mahdollisesti aiheutuneita vahinkoja tai toimintakatkoksesta johtuneita taloudellisia menetyksiä. Takuu ei korvaa myöskään asiakkaan varmistusten laiminlyönneistä aiheutuneita vahinkoja. Tarkemmat tiedot tuotetakuustamme ovat saatavissa pyydettäessä.

Ylläpitosopimus

Tuotteidemme jatkuva tuotetuki on yleensä järjestetty siten, että asiakkaamme ovat solmineet ohjelmien hankinnan yhteydessä kanssamme ylläpitosopimuksen. Ylläpitosopimus oikeuttaa mm. uusiin ohjelmaversioihin (päivitykset ja pikakorjaukset) veloituksetta sekä 10 %:n alennukseen koulutus-, muutos-, ym. henkilötyöstä. Ylläpitosopimus solmitaan vuodeksi kerrallaan ja on irtisanottavissa sopimuskauden vaihtuessa.

Asiakkaamme voivat tehdä kanssamme sopimuksen laajennetusta tuesta, jolloin Esdata ottaa vastuulleen asiakkaamme atk-järjestelmän tukemisen. Tarjoamme asiakkaillemme myymiimme ohjelmistoihin liittyvien järjestelmien tuen, jolloin tuki rajoittuisi lähinnä taloushallinnon työasemiin ja palvelimiin. Tukea voidaan tarjota joko paikanpäällä tehtävänä tai etäyhteyksillä tehtävänä tukena. Paikanpäällä tehtävä tuki on rajoitettu pääkaupunkiseudulle. Tuen tarkempi sisältö sovitaan aina asiakaskohtaisesti.